18. juni

For min del er muntlig eksamen allerede over. Jeg var oppe i engelsk muntlig forrige onsdag, og er nå sinnsykt glad for at jeg er ferdig. Selv om jeg gruet meg veldig, var det faktisk ikke så ille som jeg hadde forestilt meg.

Nok om min eksamen. De ti siste på klasselisten, som skal opp i morgen, skal presentere ett eller flere av kompetansemålene i naturfag. Kompetansemålene innebærer alt fra lysbrytning og speiling til karbonatomer og løsemiddelskader.

De som har vært så «heldige» og kommet opp i naturfag, har mest sannsynlig jobbet med og øvd på stoffet de skal presentere. I tillegg til dette, har alle (håper jeg) møtt til en halvtimes veiledning hos Lena i løpet av dagen. Veiledningen jeg fikk under min eksamen, virket beroligende på meg. Torill, som var min eksaminator, klarte på en eller annen måte å få meg mindre nervøs. Går ut i fra at Lena i dag har prøvd å berolige dem som skal opp i naturfag i morgen.

Mens de satt og jobbet, har jeg utnyttet dagen godt og benyttet finværet til å få litt farge på kroppen. Ble dessverre ingen brunfarge, men derimot litt rødfarge. Solen har stekt hele dagen, og det første jeg tenkte på når jeg gikk ut av huset var ikke akkurat solkrem. Heldigvis forsvinner rødfargen fort.

Dette blir garantert MITT siste blogginnlegg, noe som egentlig er veldig trist å tenke på. Benytter derfor anledningen til å takke for meg, og ønsker alle som skal ha eksamen i morgen, masse lykke til.

Legg igjen en kommentar

