12. juni

Jeg kjente nervøsiteten spre seg gjennom hele kroppen da jeg begynte å tenke på at dette var den siste presentasjonen jeg skulle ha på grunnskolen. Jeg både gledet og gruet meg.

Jeg måtte trekke pusten dypt før jeg gikk inn i klasserommet hvor Eivind og sensor satt. Sensoren var en veldig hyggelig og koselig dame, noe som fikk nervøsiteten min til å forsvinne litt etter litt. Jeg var veldig klar for å bli ferdig med fremføringen jeg hadde jobbet med de siste 48 timene.

Da jeg var ferdig visste jeg ikke hva jeg skulle si, heller ikke hva jeg skulle gjøre. Men jeg dro hjem, lagde meg god mat og ventet på at klokken skulle bli så mye at jeg kunne dra tilbake på skolen.

Da klokken var 13.10 dro jeg tilbake til skolen hvor jeg møtte Maria. Vi dro på butikken og kjøpte is for å feire at vi var ferdige med alle eksamenene. Vi måtte vente i en time før vi ble hentet en etter en for å få karakterene. Noen ble fornøyde og noen ble ikke fornøyde. Men jeg tror alle var veldig glade for å være ferdige.

 

Legg igjen en kommentar